Overweeg je een product te lanceren en wil je weten hoe je dat met een knal kunt doen? Of misschien ben je wel op zoek naar strategieën om je bedrijf naar nieuwe hoogten te tillen, zonder al te veel hobbels onderweg? Lees alles over Marketing & Groei hier.
Sponsoring is een manier om lokaal betrokken te zijn en je bedrijf zichtbaar te maken. Kleinere ondernemers merken bovendien dat het bijdraagt aan reputatie, klantenbinding en belastingvoordeel. Wat houdt sponsoring...Lees verder
Om een succesvolle ondernemer te worden heb je niet alleen een goed zakelijk idee nodig. Je moet ook strategisch kunnen denken en consistent streven naar een groei en verbetering. In...Lees verder
Elk bedrijf streeft naar tevreden klanten. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw klanten blij en tevreden blijven? Hier zijn een aantal praktische tips die je als MKB-eigenaar kunt toepassen...Lees verder
Social media is een essentieel onderdeel van bedrijfsstrategieën. Hieronder leggen we uit waarom social media belangrijk is voor je bedrijf en geven we praktische social media tips voor effectief gebruik....Lees verder
Wil je met jouw bedrijf groeien? Dan ontkom je niet aan goed marketingplan. "Een marketingplan kan het verschil maken tussen vooruitgang en stagnatie." Maar wat houdt zo'n plan precies in,...Lees verder
"Een landingspagina is een op zichzelf staande webpagina, losgekoppeld van de navigatie van een website, die uitsluitend is gemaakt om een bezoeker te overtuigen om actie te ondernemen (aanmelden, kopen,...Lees verder
Wat is er nou beter dan het verwerven van een nieuwe klant? Twee of meer klanten is het geneigde antwoord. Echter is dit NIET het juiste antwoord. Het is namelijk...Lees verder
Als mkb-ondernemer is het opbouwen van een sterk netwerk cruciaal. Voor mkb-ondernemers, die vaak beperkte middelen en minder zichtbaarheid hebben dan grote bedrijven, kan een sterk netwerk het verschil maken...Lees verder
Heb jij een webwinkel en struggle je om jouw e-commerce shop te laten groeien? Of ben je van plan om een e-commerce te starten, en ben je wel op zoek...Lees verder
Er zijn verschillende strategieën om zwakke punten, sterke punten, kansen en marktpositionering te ontdekken. Dit alles is gebaseerd op analytische oefeningen, zoals bijvoorbeeld de SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities and Threats)....Lees verder